Opslag Huren Almere

Bij Blokland Verhuizingen bieden wij naast verhuizingen ook de mogelijkheid om een (tijdelijke) opslagruimte te huren.
Dit kan zowel als extra optie naast de verhuizing worden gekozen of als losstaande dienst.

Omdat onze loods in Almere is ingericht met een kantoor is er gedurende de dag vrijwel altijd iemand aanwezig. Verder is de loods voorzien van een alarm systeem met camera en meldkamer abonnement. Zo weet u dus zeker dat uw spullen ten alle tijden veilig zijn.

Wij bieden opslag aan in gesloten houten kisten van 6 en 8 kubieke meter (m3).

Opslagkist 6 m3                 € 45,-
Opslagkist 8 m3                 € 60,-

*Alle genoemde kosten zijn incl.BTW.
**De kosten voor de opslag worden achteraf berekend

Wanneer u minder dan een volledige kalendermaand gebruik heeft gemaakt van onze opslag, zal het desbetreffende bedrag in mindering worden gebracht op de factuur.

Belangrijk om hierbij rekening te houden met de planning en beschikbaarheid van de loods (zie hieronder).

De datum van het verwijderen van uw volledige inboedel wordt aangehouden als de laatste dag op de factuur.


Periode van opslag

Onze opslag kan zowel voor een korte als een langere periode worden gebruikt. Het opslaan van goederen in onze loods is door beide partijen maandelijks opzegbaar met inachtneming van 1 volledige kalendermaand. Neem hiervoor even contact op met ons kantoor.

Wanneer u onze opslag voor een langere periode gaat gebruiken kan u ook kiezen voor een kwartaalnota.


Beschikbaarheid van de Opslagruimte

Tussentijdse bezoeken gedurende de periode van opslag zijn uiteraard mogelijk.
Deze dienen vooraf ingepland te worden omdat hiervoor een medewerker op locatie beschikbaar moet zijn voor het verlenen van toegang en het klaar zetten van de kist(en).

Mocht er gedurende het bezoek assistentie nodig zijn van een vakman (laad- en loswerkzaamheden, klaarzetten meubels etc.) dan kan dit ook.

Voor het bezoek met assistentie berekenen wij een meerprijs.

Kosten klaar zetten kist (prijs per kist) € 17,50
Kosten bezoek opslag met assistentie van een vakman        € 45,-

*Kosten zijn inclusief BTW

Indien u uw volledige inboedel wilt verwijderen uit onze loods, dan dient dit bezoek minimaal 2 weken van te voren te worden ingepland.


Verdere info m.b.t. opslag in onze loods

De inhoud van de verhuisdozen is privé, ook voor ons. Deze zullen gedurende de periode van opslag dan ook niet worden geopend.

Wij behouden ons het recht om bepaalde goederen te weigeren en vragen uw aandacht om er voor zorg te dragen dat deze spullen niet bij ons in de opslag belanden.
Denk hierbij aan zaken als gevulde gasflessen, chemicaliën, lithiumbatterijen (o.a. in elektrische fietsen), wapens en andere verboden middelen.
Voor een compleet overzicht verwijzen we u naar de algemene voorwaarden van Blokland Verhuizingen B.V.

Wij zijn verplicht om mee te werken aan onderzoek van instanties zoals de politie.
Wij zullen hen dan ook alle informatie verstrekken indien dit nodig is voor het verrichten van eventueel onderzoek.

Wij gaan er van uit dat elke klant zich aan de bovengenoemde voorwaarden voor de opslag zal houden.
En u kunt er op rekenen dat uw goederen met de grootste zorg behandeld en opgeslagen zullen worden.

Inboedel Opslag
Opslagruimte Almere
4.9/5.0
Op basis van 145 beoordelingen bij Google